Saturday 30 April 2011

tentang saya :)

memandangkan saya masih baru disini ,jadi biarlah saya menceritakan serba sedikit tentang diri saya *apesal tetibe ayat skema ney ? hahaha , okeoke , aku sambung lahh , aku skola katsmk puteri , seremban , sekola yang paling femes taww , huhu . aku dok oztel dan menetap di asrama puteri melayu *ayat kelam kabut . HAHA :) my hometown is at jelebu , kampung geylang ! hihihi , aku anak yang kedue~~ paling  degil ! huhuhuhu , kengkawan aq ramai gilaa , takkan nak sebut semua , adalah pain , yana , semua budak form 4 lahh . love them so much <3 . huhuhu . tanpa diorang siapalah aq -____- aq rasa aq bahagiasekarang dengan hidup aq , takda sapa nak kacau aq , one more thing ! i love my familyso much <3 , i love really2 more than everyone <3 hahaha , okelah itu saja mau cerita , babai:)

No comments:

Post a Comment