Saturday 8 June 2013

Randomly talk.

Assalamualaikum. Hai, I back! Wahhh retis sangat kau Jatul. Motif aku tulis harini was like aku rasa ada something yang aku perlu luahkan. But aku tak tahu dengan sape. So the solution is aku confess dekat sinilah belog aku yang tertayunkk nihh. Hahahaha lewls. Baru tadi aku pergi engagement kawan aku. Yup kawan aku yang sebaya dengan aku. Maybe dengar macam kelakar tapi ya tulah kenyataannya. Hehehe cewahh. Aku ni biasalah duduk kampung and mulut orang kampung ni faham faham jelah kan nauzubillah. And bila kawan aku tunang nii, jadi perbualan taw tak satu kampung. Dia tunang tetiba and tak jemput ramai sangat orang. So bila dah macam tu mulalah orang kampung spreading rumors yang kalau aku jadi family dia okay aku malu tak nak keluar rumah. Boleh bayangkan tak? Hmm aku actually kesian tengok dia and her family. Yalah mulut orang ni mana boleh tutup! Sigh. Tadi pun aku pergi kenduri dia macam a little bit tak terurus. Yalah dia buat preparation last minute semua. Dia pun simple je pakai baju kurung biasa. Kesian jugalah tengok. But aku boleh nampak a happy sigh on her face. Yalah orang tunang gila tak happy. And maybe kalau tunang diorang kekal *hopefully kekal lah* dia bakal nikah lagi tiga tahun. Woaaaa I'm happy for you. Hahaha. Aku pulak yang over. So, for you friend, dah jadi tunang orang tu behave okay? Don't be naughty ang I'll pray the best for you. Can't wait for your 'Nasi Minyak' soon. Hopefully your relationship will remained. InsyaAllah



Sincerely, me :*

1 comment:

  1. HOW TO DELETE THIS BLOG ITS FUCKING EMBARASSING AND I DONT EVEN REMEMBERED MY PASSWORD HELP! - OWNER

    ReplyDelete